translate a language

vrijdag 6 april 2012

Sing a song

Vandaag nogmaals iets uit mijn schetsboek.
Soms is het gewoon heerlijk om wat te 'knoeien' zo noem ik het maar, tevens heerlijk ontspannen. Dat is lekker bezig zijn en uitproberen. Zo ook dit tafereeltje en natuurlijk ontbreken mijn katten er niet bij. Ook de vogeltjes waar ik gek op ben mogen niet ontbreken. Zomaar even een kijkje in mijn schetsboek.
Fijne Paasdagen allemaal.


Today again something from my sketchbook.
Sometimes it's just nice to have a 'mess'as I call it, also to relax. That is pretty busy and try.
Similarly theis scene and of course don't missing my cats. Even the birds that I adore are not lacking. Just  a look at my sketchbook. 
Happy Easter you all.
                 Marja

18 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooi "geknoei" Marja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Simply wonderful Marja! I really admire your creativity. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nothing more freeing than just 'messing about' Marja and the results are wonderful. Love those birdies (I'm a huge bird fan, too, as you know) and it's no surprise to see the cats again. Great work and a lovely thing to share x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. such a pretty lady and her cats, she has her Easter bonnet on!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk, lief en ontspannen tafereeltje.
    Als ik het meisje zo zie, kun je ook zelf wel stempels gaan ontwikkelen. Ik zou haar gelijk kopen bij je :-)
    Ik wens je hele fijne Paasdagen toe.
    Groetjes Gery

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this funny colorful painting, it makes me happy.
    Wish you Happy Easter,
    lieve Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Marja ! I love this colorful painting ! The colors are beautiful and your cat is back ! (the same as your homemade stamp). These style of paintings would be wonderful printed onto blank note cards ! You posted another painting in same style, I love them. Have a Happy Easter ! Warm Greetings, Shirley x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk en kleurig, Marja! Fijne Paasdagen voor jou ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very sweet sketch Marja, love the big blue eyes of the woman and the cats. Happy Easter to you and your family!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. It is very spring and very creative work. Your cats such nice. Hugs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beschaafd knoeien noem ik dat Marja.
    Ik vind je poezen zo leuk.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This sketch is beautiful.
    Happy Easter to you and your family,
    gabriele.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heerlijk om zo bezig te zijn he? En het is zo mooi kleurig. Een prachtig plaatje. Fijne Paasdagen gewenst. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldig kijkje in je schetsboek, hij is weer super! Lekkere kleurtjes, word ik vrolijk van.

    Liefs, fijne paasdagen en
    tot heel gauw!

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So wonderful :) Happy Easter to you and yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love them all, but those birds are too cute for words! Love peeking in your sketchbook! Lovely greet! xo

    BeantwoordenVerwijderen