translate a language

zondag 10 juni 2012

Portretten / Portraits



Ben aan het oefenen geweest met portrait tekenen. Dat valt niet mee. Ik wil ook hierin een eigen stijl proberen te vinden en dat betekent gewoon proberen. Ik weet nog niet of ik het eerste portrait in ga kleuren, vind hem zo eigenlijk ook wel goed. De tweede heb ik wel ingekleurd en vond het leuk om dat met afwijkende kleuren te doen. Tevens heb ik hiervan een kaart gemaakt en deze is te zien op mijn andere (stamping) blog.
Hou me altijd aanbevolen voor opbouwende kritiek


Have been.practicing with portrait drawing. That's nog easy. I also want to find my own style in this and that means try. I do not know if I will color the first one, actually I find him so good. The second I have colored and liked to do that with different colors. I also made a card of this drawing and this can be seen on my other (stamping) blog.
Keep me always recommended for constructive citicism.
                      Marja

18 opmerkingen:

  1. Helemaal jouw eigen stijl, Marja! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Marja, wat een sprekende ogen! Ik vind die ingekleurde ook erg leuk. Mooi omdat met die felle kleuren.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die ingekleurde kaart mooi staan.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat je goed af, het verplicht rusten...lekker aan het tekenen en uitproberen Marja. Ik kan niet tekenen, dus ik heb geen opbouwende of afkrakende kritiek...maar kan wel aangeven dat ik mijn petje weer voor je afneem!

    Lieve groetjes en fijne zondag verder, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thanks for sharing these Marja, I love them. My heart gets excited when I see this work ! :) The colours on the card lady are so vibrant... Warm Greetings, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think you already have your own style Marja, these are clearly made by the same person as well as the last post, very beautiful all three, I love those big eyes ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze stijl vind ik schitterend. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeer geslaagde poging creatieve duizendpoot hahahahaa, de kaart met het onderste portret is heel mooi geworden. Leuk in die kleuren, is weer eens wat anders en dus echt jouw ding.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ciao Marja,
    I like the third one for the colours and for the eyes.
    Ciao, ciao, Floriana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super, du kannst toll zeichnen, ein ganz großes Kompliment.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW - your portaits are amazing....I especially like the colour - she pops :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wunderbare portraits! das zweite mit der Farbe ist ganz speziell! Die Kette ist einfach genial und passt perfekt zu ihr!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is weer zooo jij !! :-) Heerlijk hoor, zo'n eigen stijl!
    Ja voor jou zouden die Pan pastels wel wat zijn, jij kan tenminste schilderen ( ik helaas niet ) en dan is het heel leuk spul hoor. Je moet het wel fixeren anders blijft het afgeven.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zij is prachtig geworden, ik weet het helaas uit ervaring, portret tekenen, is erg moeilijk, maar de lady in lila, mooooooiiiii!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I'm amazed at how you draw faces so realistically. I love all three but that last colored-in one is just captivating!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Those are very good portraits, Marja. Blessings!

    BeantwoordenVerwijderen