translate a language

woensdag 6 juni 2012

You and Me / Art Journal

Zoals ik al vermeldde op mijn stempelblog zit ik een poosje aan mijn stoel en krukken gekluisterd. Kaarten maken gaat nog niet maar tekenen en met waterverf spelen gaat prima in de stoel. Met tekenwerk, gesso, aquarelverf en pen heb ik deze Art Journal gemaakt. De varenbladeren met een stencil er op gemaakt.


So I mentioned on my stamping blog, by a knee injury I am shackled  to the chair and crutches for a while. Making cards is not possible, only drawing and play with watercolor will well in the chair. With  drawings, gesso, watercolor and pen I made this Art Journal. The fronds on a stencil made​​.
                         Marja

27 opmerkingen:

  1. leuk hoor en beterschap met je "pootje"


    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en mooie vormen!
    Prachtig geheel!
    Groetjes, Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O jee meid, wat heb je gedaan? Beterschap! Ik hoop dat je je lekker creatief kunt uitleven, gekluisterd aan je stoel! Maar zo te zien zal dat wel lukken! Groetjes, Judy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marja, I feel sorry for you, I hope you will recover soon and return fast to normal life. Take care. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi, ziet er een beetje grafisch uit, geweldig geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ein wunderschönes Werk, ich hoffe, es geht dir bald wieder besser.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marja...sehr schöne Arbeit trotz Deiner Verletzung.
    Wünsche Dir gute Besserung und grüsse herzlichst
    janina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een geluk bij een ongeluk dat niet je hand maar je knie geblesseerd is Marja! Miischien moet manlief je ondertussen vastbinden op die stoel? Hahaha...zit ik je te plagen met je narigheid...foei.
    Gelukkig dat het schilderen en tekenen wél lukt...want ik zit hiervan ook weer heerlijk te smakebekken...wat kunnen er veel emoties zijn he...

    Lieve groetjes, Alie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je mijn volger bent geworden, ik volgde al met veel plezier je andere blog en vandaag ontdekte ik dit blog van je....en wat een prachtige dingen zie ik ook hier, héél inspirerend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg mooi met die strakke lijnen. Gelukkig maar dat je nog wel lekker kunt klodderen met verf en potloden.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wens je een goed herstel Marja.
    Gelukkig kan je nog van die prachtige tekeningen uitwerken...
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marja this is beautiful. I am really enjoying your art journaling & collages, they are very inspirational ! I am trying to create some, I need more practice :) I hope your knee mends quickly, I'm sure you do too ! Take good care of yourself, hugs, Shirleyx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Please get well soon! But I see that your creativity hasn't diminished, this is so beautiful and cheerful... pure joy. Big hug !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke art journal pagina! Zal zo wel op je andere blog lezen wat er met je aan de hand is. Beterschap in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow so fantastic pages here Marja!
      I would be very glad if you would also participate in the
      ART-JOURNAL-JOURNEY-CHALLENGE

      xxx Susi

      Verwijderen
  15. Volgens mij heb je hier heerlijk aan gewerkt. Ziet er zo fraai uit. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het is inderdaad niet makkelijk om het rustig aan te doen, daar kan ik van meepraten ;)
    fijn dat je toch terug onze challenge op art journal café bent aangegaan.
    fijn weekend,
    france

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh i love what you did!! I hope your knee will soon be better!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So beautiful! Love the way you've sectioned out the pages and your coloring is marvelous.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige bladzijde voor je journaal, gelukkig zijn je handen nog oké!!! En ik hoop dat je knie ook vlug terug beter wordt!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Marja,
    I hope your knee heals soon, your artworks are amazing and I'm always happy to see you visiting my spot. God bless and stay well☺♥☺
    MoMeMa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. First of all, take good care of your knee Marja ! So you will soon be back walking around and you will be able to do more !
    You have managed to do something which I couldn't with the challenge of Carol : keeping some clear zones ;-))))
    Thanks for playing along with AJC !
    Lulu

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful! I hope you are healing successfully.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gewoon heel erg mooi gedaan, leuke combinaties en alles past erg mooi in elkaar en bij elkaar!

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful art journal page, Marja! Hope your knee is better soon :-)

    BeantwoordenVerwijderen