translate a language

dinsdag 18 februari 2014

Journal52 - When I grow up - week 7

Mijn vader bracht me al heel erg jong op de vele heel vroege wandelingen door de duinen, de liefde voor de Natuur bij. Het motto was dan: sssttt....stil, kijk en luister!!
Dat viel niet altijd mee als jong kind zijnde, maar anders liet je de dieren schrikken.
En kon je ze niet zien of horen.
Deze collage was echt uit mijn comfortzone komen en totaal ander werk dan ik normaal maak, maar toch weer gaaf om te doen. Dit is dan ook een stille ode aan mijn vader.

My father brought me very very young to the very early many walks through the dunes, the love of Nature in. The motto was: Ssshhh .... stop, look and listen! 
That was not always easy as a young child being, but otherwise you let the animals scare. 
And you could not see them or hear them. 
This collage was really coming out of my comfort zone and totally other work than I normally do, but again cool to do. This is also a silent tribute to my father.

8 opmerkingen:

  1. Your collage is gorgeous and a wonderful tribute to your father. How wonder you learned at an early age to love nature (me too, my parents brought me to parks and gardens frequently). Have a wonderful week and a big hug, Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your birds are always magnificent, Marja, also a collage very beautiful.
    Have a nice day. hugs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this tribute, a collage full of feeling, beautifully done Marja. Your father was a wise man.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi, een prachtige ode aan je vader.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, prachtige collage Marja! Ik vind het altijd moeilijk om er een geheel van te maken maar jij bent er goed in geslaagd. Die achtergrond is echt prachtig. En zo'n mooie ode aan je vader...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fab page , lve all theimageis you have included! X hugs x trace x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is heel mooi Marja; je vader zal er blij mee zijn .
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely work Marja! This is one of my favorite of yours. I'm sure you will cherish this page ! Greetings

    BeantwoordenVerwijderen