translate a language

vrijdag 10 juli 2015

Roofvogel op houten paneel / Bird of prey on wood panel


Op een houten paneel 59 x 54 cm.
Ik ben dol op de vogels en de ogen geschilderd door Kitty Miller
Door haar werk geïnspireerd heb ik haar vogel naar mijn hand gemaakt en dit met volledige toestemming van Kitty dit werk gepost. 
Nogmaals dank Kitty

.On a wooden panel 59 x 54 cm.
I love the birds and eyes painted by Kitty Miller
 Through her work inspired I made her bird at my hand and this with full consent of Kitty
 posted this work.
Thanks again Kitty

De achtergrond eerst beplakt met allerlei designpapier
Hierover gesso en acrylverf aangebracht, zie foto 1. Hierop de vogel getekend foto 2. En op foto 3 met een stencil Texture Paste Black Sand van Finnebair Art toegevoegd. Geeft en mooie steentjes laag foto 2a, ook de onderliggende structuur is hier goed te zien. 
foto 1



foto 2
\

foto 3












En zo hangt hij nu in mijn kamer.

Allemaal een heel fijn weekend
Marja

1 opmerking:

  1. Hoi Marja:) Wel een heel bijzonder artistiek schilderij. De steentjes laag is inderdaad goed te zien. De vogel vind ik heel mooi. Ik weet zeker dat je hier niet snel op uitgekeken raakt. Super. Groetjes:)

    BeantwoordenVerwijderen