translate a language

donderdag 12 november 2015

Gelliplate werk - Gelli Arts - Colourstock


Weer een pagina gemaakt met de Gelliplate voor Gelli Arts - Colourstock.
Ben begonnen met paarse, blauwe en groene acrylverf zoals ARA. Met de roller de verf uitgerold over de plate. En sorry, dan ben ik zo geconcentreerd bezig dat ik vergeet foto's te maken. Of ik zit met enorme verfhanden (zit altijd helemaal onder). Wel heerlijk!


Maar dit is de eerste afdruk met de geweldige stencil van PRONTY.  
Deze vind ik zo gaaf.

Hierna een ghost afdruk gemaakt (geen foto van). Opnieuw witte verf aangebracht op de plate en de cirkel stencil van TCW geplaatst. Hierop mijn afdruk gelegd, zodat de cirkels op mijn afdruk kwamen.,

Uit een andere afdruk de stencil van de olifant (Hellen) gelegd 
en met pen omlijnd. Deze uitgeknipt.

De stencil van de boom, eveneens van Hellen, 
met verschillende kleuren groen, lichtblauw en witte verf er op gesponsd 

Aan de onderkant met groene verf de grasrand gesponsd.

De uitgeknipte oliefant er op geplakt.
Met zwarte en witte Molotow pennen lijnen geaccentueerd.
Dit was weer erg leuk om te maken. 
Al werkende was dit het eindresultaat.

Wil je meedoen of gewoon mee genieten van alle mooie werkjes
 met de Gelliplate, meld je dan even aan bij
 https://www.facebook.com/groups/1503030486687125/
en maak ook nog kans op een mooie Gelliplate.

Fijn weekend allemaal
Marja


4 opmerkingen: