translate a language

dinsdag 5 januari 2016

Let me Tell you Bout the Birds and the bees

Naar aanleiding van de lesson van Brandi Dayton : 
"Let me Tell you Bout the Birds and the bees"
in mijn zwarte Dylusions Journalboek aan de gang gegaan. Echt leuk om te doen. Zij geeft een paar weken gratis lessen met video's, dus zeker het aanraden waard.
Maar ja ik wil het altijd net iets anders doen dus de achtergrond heb ik eerst met felle kleuren Dylusions Paint met mijn vingers ingesmeerd. 
Hierop met witte potlood de bloemen en de vogels getekend.
Nu niet deze ingekleurd, maar er omheen geschilderd met acrylverf Paynes Gray.  
Is een heel mooie donkergrijze, tegen zwart aan, acrylverf.
Soms zie je de achtergrond kleurtjes er nog vaag doorheen en dat vind ik juist mooi.
Eerst met zwarte pen alles omlijnd en daarna met de witte pen aan de gang. 
Met punchinella en een stencil nog wat witte verf aangebracht. Deze met zwart weer wat verzacht.
Achtergond met Dylusions Paint
Met wit potlood bloemen en vogels erop getekend


Groetjes
Marja

6 opmerkingen:

  1. Beautifully! Love these birds. hugs, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja
    Ik heb haar filmpje opgespoord en ga ook meedoen, leuke techniek is dit , mooi door jou neergezet!
    Dank voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marja. Love your art, especially today's. Great colors. I tried to find Brandi Dylon and cannot find a blog or FB. Do you have her address. I would love to watch some of her videos. Also I tried to buy some of your stamps at KiCo Stamps and couldnt get an invoice or any way to pay?? Is there a trick or do they sell to USA? Look forward to hearing from you. suzschultz23@aol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. very nice color and flowers with birds!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marja, de tweede poging, ik had teveel fouten gemaakt....
    maar ik wou je zeggen dat ik dit heel leuk vind.
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen