translate a language

donderdag 28 januari 2016

Mini Gelli-plates met Distress inkt, stencils en stempels / Gelli Arts - Colourstock (8)


Spelen met het driehoekje van de mini Gelli-plates en 
gemaakt voor Gelli Arts - Colourstock.

Het driehoekje op een acrylblok gelegd. Hierover met de brayer Distress inkt  gerold. Over de inkt punchinella gelegd en even aangedrukt. Hierna punchinella verwjjderd

en het ziet er dan zo uit

Dit afgedrukt en zes keer herhaald, drie keer met punchinella en drie keer met een stencil en wat meer oranje inkt erbij.

Een klein vierkantje beinkt met paars en een bloemenstencil erop gelegd.
Dit afgedrukt op mijn kaart.

en het resultaat

Hierover een andere bloemenstencil gelegd en met rode Distress inkt de bloem gesponsd.

 Hierover de boomstencil met Archival Jet Black gesponsd 

Eindresultaat

Voor mijn  tweede kaart (zie bovenaan) dezelfde procedure gevolgd maar nu het rozenmeisje en de tekst, allebei van KiCoStamps.nl - plate AJ2,  gestempeld. Op de stempel eerst Versafine gedaan en daarna Archival Plum. Hierover clear embossing poeder en met de heattool verwarmd.
Dit geeft ook een super mooi resultaat.

Ik hoop dat ik duidelijk heb kunnen maken hoe veel mogelijkheden ook deze mini's geven. En hoe leuk het is om dit uit te proberen. Met verf of inkt, alles is mogelijk. Veel succes
Groetjes Marja

1 opmerking:

  1. Ik vind je creaties geweldig mooi, leuk en nog veel meer haha. Ook je uitleg is top!! Gr. Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen