translate a language

dinsdag 12 juli 2016

Cirkel / Gellli Arts - Colourstock (19)

De cirkel gemaakt op de ronde 6" Gelli plate

Zoals ook bij mijn vorige post weer aan beide zijden het papier met tape vastgeplakt, dit om de cirkel steeds op dezelfde plek te kunnen afdrukken.
Ik heb ARA acrylverf in de kleuren Green metallic, Yellow Gold metallic en 
Transparant Oxyde-geel gebruikt.

De verf uitgerold en dit is de eerste print

een stencil van Joggles over de verflaag gelegd

en afgedrukt

Vervolgens de kleuren Turkoois Blauw donker en Titaanwit gebrayered

Over deze laag twee bladeren uit de tuin gelegd van de blauweregen

en deze geprint op de tweede (gele/blauw-groene) afdruk.
Maar twee lagen en toch zo'n mooi effekt. Het hoeft echt niet zo moeilijk te zijn.
Ik heb deze cirkel uitgeknipt en verwerkt in een Journal, deze laat ik zien op mijn volgende post.

Fijne week verder
Marja

5 opmerkingen:

  1. Super Marja als ik dit zie krijg ik gelijk zin om ook aan de slag te gaan met de Geliplate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marja, heel mooi geworden! 👌🏽

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze vind ik ook erg mooi en ik heb gelijk nog even rondgekeken er staan meer mooie werken die ik gemist had. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen