translate a language

zondag 28 augustus 2016

Figuur Donna / Gelli Arts - Colourstock (22)

Donna
Dit is mijn laatste werkje als Designteamlid van Gelli Arts - Colourstock.
Ik heb dit het afgelopen jaar met ontzettend veel plezier gedaan, maar nu weer plaats voor een ander. 
Maar ook voor mij weer tijd om even te vrij te zijn en te kijken wat er verder op mijn pad komt.
Natuurlijk blijf ik werken met de Gelli plates want dat is en blijft zo gaaf om te doen..
Op de gelli plate witte en paarse (Ultramarijnviolet) acrylverf 
 De afdruk
 Op de plate briljantblauwe en turkooisblauwe verf gerold en hier de afdruk er van
Grote zelfgesneden cirkel stencil erop gelegd 
 Voorgaande afdruk er op gelegd en afgedrukt
 Stencil big piony blossom op de afdruk en rechts schuin onderaan een stukje jute band
 De afdruk
 Figuurstencil van Donna Downey op de afdruk gelegd en deze met permanentblauwviolette verf erop gesponsd. (De afdruk is op paar foto’s verder te zien)
De 4”cirkel gelli plate op een acrylkblok gelegd en hierop turkooisgroene en beetje okergele verf gerold en een afdruk gemaakt met een Magic Stamp/Penscore. 
 De afdruk op de cirkel
Hier de cirkel als stempel op de afdruk gestempeld 
 Met de stencil Aboriginal van TCW onder en links afdrukken gesponsd met donkerpaarse verf.

Tot slot de witte vlakjes op de rug iets bijgekleurd met lichtpaars. En accenten aangebracht met de witte Signo pen.
Gemat op donkerpaars cardstock. Zie eerste foto bovenaan.

Fijn weekend allemaal
groetjes
Marja

2 opmerkingen: