translate a language

zondag 18 december 2016

Bloementuin / Flowergarden

De bedoeling van dit werkje in mijn zwarte AJboek  was pagina's te maken met mooie grove crackles in de zwarte achtergrond. Dit mislukte totaal.
Ja en wat dan. Gewoon maar wat verder kliederen.
Doorgegaan met Dahler Rowney inkt, Dylusions Paint en stencils, dit leidde uiteindelijk tot deze bloementuin. Met witte en zwarte pen wat meer accenten aangebracht.
De eerste opzet in kleur. Hieroverheen de zwarte crackle pasta gesmeerd.
En zoals te zien gewoon mislukt. Af en toe een klein stukje met kleine crackles maar dat was dan ook alles.
De figuurtjes heb ik getekend en er een paar masks van gemaakt.

Heb inmiddels geleerd dat niets fout is, dus dan maar gewoon doorgaan 
met de bloementuin als resultaat.
Wel heel anders dan ik in gedachten had, maar toch lekker even zitten kliederen.

Fijne zondag
Marja

4 opmerkingen:

  1. ik zou wel eens een pagina willen die "echt"mislukt is......
    ik vind hem geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marja, I had to leave a comment..... there are no failures only learnings and as we know it's fun to go with the flow ! It's a gorgeous result, I love it. Happy Holidays & Hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat ziet er wel heel tof uit Marja.
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    ทางบ้าน

    BeantwoordenVerwijderen